Personalhåndbok

Skreddersydd personalhåndbok - Laget for små bedrifter og startups!

Ha kontroll på rutiner, lovkrav og retningslinjer – Få din egen skreddersydde og oppdaterte personalhåndbok, lagd for å gjøre hverdagen din enklere og tryggere for deg som leder.


 
notion image

Hva du får med din personalhåndbok

En komplett, skreddersydd og digital personalhåndbok som er utviklet for små bedrifter og startups:
  • Skreddersydd innhold: Tilpasset bedriftens rutiner, lover og retningslinjer.
  • Enkel administrasjon: Du fyller inn et skjema med opplysninger for din bedrift, og vi oppdaterer boka.
  • Løpende oppdatering: Vi sørger for at håndboken alltid er oppdatert i tråd med endringer i lovverk og beste praksis.
  • Tidsbesparelse: Frigjør tid på spørsmål og fokuser på andre oppgaver!

Pris:

499 kr/mnd for opp til 30 ansatte.

Slik fungerer det

Vi gjør det enkelt å få din egen personalhåndbok. Her er prosessen:
✔️ Book en prat eller send e-post - Helt uforpliktende!
Du sender en mail eller booker en samtale, så forteller du litt om behovet du har.
✔️ Fyll ut nødvendig informasjon
Du fyller ut et skjema med diverse informasjon.
✔️ Vi setter opp håndboken
Når du har fylt inn informasjonen, får du din egen skreddersydde personalhåndbok! Kommer det nye rutiner eller retningslinjer i bedriften din, gir du beskjed, så oppdateres den!

Video preview

Bonus for deg som velger personalhåndbok fra oss!

Velger du personalhåndbok fra oss, får du i tillegg tilgang til medlemsportalen. Du vil der kunne laste ned litt gratis maler og ressurser og få faglige oppdateringer om HR og personal! Mer påfyll vil komme fortløpende slik at du har alt du trenger for å håndtere personalansvaret selv og holde deg oppdatert innen HR og personal!

Er du klar for å få kontroll på lover og regler i bedriften din?

Fyll ut skjemaet eller book en demo for å starte prosessen med å få din egen skreddersydde personalhåndbok.